چند طرح ساده و شیک کاغذ دیواری پذیرایی در فروشگاه پرشین راگ

چند طرح ساده و شیک کاغذ دیواری پذیرایی در فروشگاه پرشین راگ

چند طرح ساده و شیک کاغذ دیواری پذیرایی در فروشگاه پرشین راگ

چکیده : کاغذ دیواری های پرطرفدار یکی از سوالات خریداران می باشد که می خواهند یک فضای دلنشین برای خانه خود داشته باشند. در این مقاله شما با چند طرح پرطرفدار آشنا خواهید شد. برای دیدن طرح های بیشتر می توانید به سایت پرشین راگ مراجعه کنید.
 
کاغذ دیواری چیست؟
 
کاغذ دیواری پوشش تزیینی است که برای دیوارهای داخلی فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. شما از این پوشش می‌توانید در فضاهای گوناگونی مثل اداره، منزل، مغازه و... بهره ببرید. کاغذهای دیواری معمولا به صورت رول یا متری به فروش می‌رسند. پوشش‌های تزیینی را با چسب مخصوص بر روی دیوار نصب می‌کنند و جدا کردن آنها بسیار آسان است. باید به این نکته توجه داشته باشید که کاغذ دیواری می‌تواند ساده یا بافت‌دار باشد. برای خرید می توانید به فروشگاه پرشین راگ مراجعه نمایید. آدرس فروشگاه www.epersianrug.com می باشد. البته طراحی‌های دیگری مثل الگوهای گرافیکی هم برای این گونه پوشش‌ها وجود دارند. برای چاپ طرح و نقش بر روی کاغذهای دیواری از روش‌های متنوعی کمک گرفته می‌شود. از جمله این روش‌ها می‌توانیم به چاپ حکاکی، چاپ روی سطح، چاپ سیلک و چاپ چرخشی اشاره کنیم. در تولید این پوشش‌های تزئینی از متریال‌های متنوعی استفاده می‌شود و برای فضاهای گوناگون طراحی‌های متفاوتی دارند. برای پیدا کردن پرفروش ترین طرح ها پیشنهاد میکنیم به مقاله جالب و جامع کاغذ دیواری پذیرایی جدید در سایت پرشین راگ مراجعه‌ نمایید.
 
کاغذ دیواری
 
کاغذهای دیواری از چه جنسی هستند؟
 
در تولید کاغذ دیواری از متریال‌های متنوعی استفاده می‌شود. مهمترین مواد اولیه‌ای که با کمک آنها انواع مختلف کاغذهای دیواری تولید می‌گردند عبارتند از:
 
کاغذ: یکی از قدیمی‌ترین متریال‌هایی که در تولید کاغذهای دیواری مورد استفاده قرار می‌گرفته، کاغذ است. البته کاغذهایی که برای این کار استفاده می‌شوند نازک هستند و قابلیت شست و شو برای بسیاری از آنها وجود ندارد. با توجه به اینکه این متریال به راحتی پاره می‌شود بهتر است آن را برای اتاق کودک استفاده نکنید.
 
نانو: دیگر متریالی که در تولید کاغذهای دیواری مورد استفاده قرار می‌گیرد نانو نام دارد. کاغذهای دیواری که با نانو تولید شده باشند ضد دود و گرد و غبار هستند و به راحتی پاره نمی‌شوند. این محصولات را می‌توان کاغذ دیواری جدید و مدرن دانست که در برابر آفتاب و نور مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد و ضد صدا و گرما است.
 
پی‌وی‌سی:  کاغذهای دیواری که از جنس پی‌وی‌سی تولید می‌شوند دارای روکش وینیل می‌باشند. یکی از مهم‌ترین مزایای این محصولات استحکام و دوام بسیار خوب آنها می‌باشد. کاغذهای دیواری پی‌وی‌سی قابلیت شستشو دارند و ضد خش هستند. این کاغذهای دیواری به راحتی پاره نمی‌شوند و می‌توانید برای مدت طولانی ظاهر جذاب و زیبای آنها را حفظ کنید.
 
کاغذ دیواری سه بعدی: کاغذهای دیواری سه بعدی ظاهری برجسته دارند و قابل شستشو می‌باشند. معمولاً این محصولات را با بهترین متریال‌ها تولید می‌کنند و به همین دلیل کیفیت بسیار خوبی دارا می‌باشند. جالب است بدانید که طراحی این محصولات به گونه‌ای است که طرح روی آنها با کمک خطای دید و سایه‌های خاصی که ایجاد می‌کند از نظر مخاطب برجسته به نظر می‌رسد. یکی از زیباترین طرح ها را در زیر مشاهده می کنید. 
 
در انتخاب کاغذ دیواری باید به چه عواملی توجه کرد؟
 
برای اینکه بهترین کاغذ دیواری را با توجه به محیط مد نظر خودتان انتخاب کنید باید به پارامترهای مختلفی توجه داشته باشید. پارامترهایی که به شما کمک می‌کنند بهترین انتخاب را داشته باشید عبارتند از:
 
نور: یکی از عواملی که در انتخاب کاغذهای دیواری باید به آن توجه کنید تاثیر نور است. اگر محیط مورد نظر شما نور زیادی جذب نمی‌کند بهتر است به سراغ طرح‌هایی نروید که شلوغ و تیره باشند. در چنین اتاق‌هایی بهتر است از رنگ‌های روشن و طرح‌های کوچک کمک بگیرید.
 
محیط: باید در نظر داشته باشید که قرار است کاغذهای دیواری را در چه محیطی نصب کنید. کاغذهای دیواری برای محیط‌های گوناگون انواع مختلفی دارند. از جمله آنها می‌توانیم به کاغذ دیواری اتاق خواب، کاغذ دیواری پشت تلویزیون و کاغذ دیواری پذیرایی اشاره کنیم. البته برای بسیاری از محیط‌های معمولی هم می‌توان از کاغذ دیواری ساده استفاده کرد. در زیر یکی از طرح های زیبا برای اتاق پذیرایی را می بینید. ترکیب رنگهای آبی که آرامش بخش هستند و رنگ های نارنجی یک طرح فوق العاده جذاب خلق کرده اند. رنگ های ملایم این طرح به زیبایی و حرفه ای بودن آن افزوده اند. برای خرید این طرح با قیمت استثنایی بر روی عکس کلیک کنید.
 
کاغذ دیواری پذیرایی 242202 پرشین راگ
 
برای دیدن طرح های بیشتر  روی عکس بالا کلیک کنید. 
 
متراژ دیوار: همیشه به اندازه دیوارهای خودتان برای سفارش کاغذهای دیواری دقت کنید. اگر اتاق شما کوچک است توصیه می‌کنیم به سراغ رنگ‌های تیره نروید چرا که آنها فضای خانه را کوچکتر نشان می‌دهند. معمولاً برای فضاهای کوچک استفاده از کاغذ دیواری جدید و ساده با رنگ‌های روشن توصیه می‌شود.
 
سلیقه: کاغذهای دیواری همانگونه که قبلاً هم گفتیم قرار است پوشش تزیینی منزل شما باشند. اولین کسی که باید از این طرح‌ها حس خوبی بگیرد و نشاط بیشتری در زندگی داشته باشد خود شما هستید. با توجه به این نکته هنگام خرید اولین چیزی که باید به آن توجه داشته باشید سلیقه خودتان است. در میان انبوه طرح‌های پیشنهادی باید گزینه‌ای را انتخاب کنید که مورد علاقه خودتان باشد. برای دیدن طرح های مدرن یکی از زیبا ترین طرح ها مدل زیر است.
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.